torsdag 26 april 2007

uggabugga

Jag hatar modebloggar, snygga brydda, att ringa måste-samtal, att glömma att göra saker och att de som bor ovanför mig har slängt ut 4 liter mjölk på "min" gräsplätt.

Jag gillar muffins, att jag äntligen tagit bort staketet till min franska balkong och att vila.


I övrigt så är jag tydligen Swaziland om jag skulle vara ett land. Vilket land är du?




You're Swaziland!

Small but sturdy, you've maintained your identity in a world where no
one takes you seriously. You refuse to be absorbed into any larger social group or
category, no matter how influential they seem to be. This gives you an individual
flair that captivates the very few who know you. Machine guns make you really
nervous.



Take the Country Quiz
at the Blue Pyramid

6 kommentarer:

Kim sa...

Jag är tydligen Kambdodja...vet inte riktigt vad jag ska tycka om det

anna sa...

madagascar! men det visste du ju.

idaida sa...

ha ha. jag är singapore! redan när jag fyllde i att jag är disciplinerad visste jag att jag skulle bli singapore. jag ska göra testet igen och fylla i att jag har noll koll. för det är faktiskt sant ibland det med.

idaida sa...

nu är jag thailand istället. jag lagar mat som får folk att gråta. tänk att 30s på en hemsida kan ge en såna insikter om sig själv.

emma sa...

åh jag blir så glad över hela min internationella vänskapskrets!

ida, jag håller med! jag är i full färd med att fundera över hur jag ska göra för att folk ska ta mig mer på allvar.. (någon gång vill jag äta mat du lagat!)

Anonym sa...

jag blev sudan. o__O