onsdag 25 april 2007

allt inget på en gång aldrig just nu

Jag har så mycket jag har tänkt att jag ska skriva om men det vill sig inte riktigt så nu skriver jag allt i en enda lång rad så har jag det avklarat.

Jag var i Stockholm i helgen och oj vad det är fint att få fly sin stad lite och komma till en annan där det också finns fina vänner sommarkukar god mat och trams och vi såg tommy nilsson där och det var ju helt fantastiskt roligt och om min mobil hade varit normal hade jag publicerat den smygtagna bilden här och sen undrar jag vad det är som gör att man en dag inte orkar ta tag i något alls utan bara ligger i soffan och är trött och hungrig och tycker synd om sig själv och är sådär väldigt väldigt dyster för att nästa dag när det är precis likadant så orkar man plötsligt och vips har man handlat och städat lite och till och med bakat muffins och sen vill jag skriva att jag nog borde starta ett nytt liv utan så mycket förbud och restriktioner för mig själv men det verkar så svårt att leva ett sånt liv och till slut vill jag skriva att det är mycket jag ser fram emot i maj och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ta av mina sparpengar och hälsa på de mina i bryssel om någon helg eller om jag ska hålla på sparpengarna så jag har lite att leva av i sommarframtidenlivetvärlden.

Idag ställdes stora seminariet vi skulle haft imorgon in så nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Snopet!

Inga kommentarer: