torsdag 19 april 2007

alla hjälper till att skala lök - vi är sambos på försök

Jag tror att jag skulle få ungefär 300% mer saker gjorda om dagarna om jag hade en sambo. Ibland (ytterst sällan) ringer det nämligen på min dörr och då är det som om jag ser på hela min värld med andra ögon. Jag inser då plötsligt att jag suttit och surfat bloggar i fem timmar i sträck och att min lägenhet är en märklig blandning av damm, papper och gammalt matos. Jag behöver helt enkelt lite mänsklig närvaro i mitt liv för att få saker gjorda.

Alltså, ni kan ju se det som ett välgörenhetsprojekt för att öka produktiviteten i mitt liv; vill någon flytta ihop med mig?

1 kommentar:

Anonym sa...

jag blir gärna din sambo. fast jag är ju redan sambo med en dempe å en lilly. det kanske blir trångt om jag tar med dem? annars kan du få flytta hit om du vill. vi har väldigt trevligt sällskap, bredband å lagom många kanaler att erbjuda.