tisdag 3 april 2007

den svenska kändiseliten på 80-talet

Last.fm's rekommendation på artister till mig, baserat på min muiksmak just nu, är denna vecka i tur och ordning:
Mauro Scocco
Gyllene Tider
Magnus Uggla
Tomas Ledin
Eva Dahlgren
Peter LeMarc
Ulf Lundell
Wilmer X
Björn Skifs
Marie Fredriksson

Vaaarför?? Vad har jag gjort er för ont?! Är det för att jag lyssnar på Orup eller? Han är för fan inte samma sak som Peter LeMarc! Jag tar det som ett personligt påhopp, last.fm. Om ni tänker rekommendera Tommy Nilsson åt mig så kan ni förvänta er en stämning inom kort.

4 kommentarer:

anna sa...

hahahaha, så jävla roligt. wilmer x liksom! VEM lyssnar på dem nu för tiden?!

Anonym sa...

Om man byter ut Magnus Uggla och Eva Dahlgren mot Tommy Nilsson och Niklas Wahlgren så återstår en lista av svenska skräckartister 10-i-topp.

Anonym sa...

apropå tommy nilsson så ska han spela i gisleparken (i gislaved). kanske nåt du vill komma på? ;)

anna sa...

fast jag tycker nog att magnus uggla kan klassas som en av skräckartisterna!