måndag 21 maj 2007

give your love to a cowboy man

Okej istället för att skriva på uppsatsen så gör jag... allt annat. Tänkte delge er två roliga videos jag stött på i mitt allt annat-görande.
Först en roligt the ark-video som nån tjej gjort i paint. Fnissade rätt mycket åt Olas tjusiga moves med benet. DIY forever!



Vidare till en video med gruppen Skatt Bros som enligt uppgift ska vara Kanadas straighta svar på Village People. Jag älskar deras koreografi! Mustascherna! Den är ju rent fantastisk. Iallafall det där med att de är straighta har visst ifrågasatts endel haha trots den inte så subtila scenen när en tjej i extas rider på en av gruppmedlemmarna. Åh Skatt Bros. Det var bättre förr, jag säger då det.
Titta och njut!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Just den scenen, när hon rider på en av dom. Borde inte han få typ skitont i ryggen? Han får ju böja som attans på den ju...

emma sa...

haha, det kan man tycka ja! men som cowboy man så fixar han ju allt utan problem!

anna sa...

hur postar du två videos i samma inlägg?