tisdag 29 maj 2007

dagens skäms

Jag vet, man ska inte länka till för många videos på sin blogg för folk orkar inte kolla. Men det struntar jag i nu. Jag måste lätta mitt hjärta angående detta. Videon till den där Take That låten är ganska konstig. Ja det är den. Men sen såg jag nedanstående video från ett liveframträdande av samma låt. Och alltså seriöst..... dansen?!? Jag skäms bara jag tänker på det och jag kan definitivt inte lyssna på låten likadant längre för dedär töntiga movesen sitter fast på min näthinna. Åh, stackars Take That. Nu har ni nog satt er sista potatis hos mig, hur söt Mark än är.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men Mark slipper ju iaf göra de fjantigaste movesen.

Anonym sa...

testtest

Candy sa...

Lite schlager över det hela... Eller sån som svenkafolket vill att det ska vara, inte resten av Europa