lördag 24 mars 2007

ska bara kolla mailen först II

Vad GLAD jag blir av att ni sätter er ner och tänker "nu ska jag skriva till Emma hur jag tror att det är". Tack!

Å faktum är att jag tror att ni alla har rätt liksom. Jag brukar försöka gå och sätta mig i bibblan och plugga och det funkar bra, men det stora problemet med det är ju att komma iväg. Det är så lätt att det går några timmar och sen tänker jag "äh, inte lönt att gå idag" och sen... ja. Å jag tror verkligen det är som lotten skriver, att jag nog egentligen skulle behöva missa en tenta grovt och få ångest och allt detdär för att verkligen ta det på allvar liksom!

Men ja, vid nästa delkurs då är det nya tag som gäller. Med läsanteckningar och färgglada pennor och korta avsnitt! Och om det inte funkar så kan jag åtminstone skylla på er denna gången. :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

eller är det så att du är så galet smart att du knappt behöver plugga.

emma sa...

haha, i just dethär fallet tror jag inte du ska uppmuntra mitt slapphänta beteende lotten! ;)