söndag 25 mars 2007

frasvåfflan min


I en vecka så har jag peppat på Våffelfrossan som skulle vara på ett fik på campus idag. De skulle liksom ha specialöppet enbart för denna Våffelfrossa. Jag och en vän gick först en långpromenad i solen för att maximera njutningen av våfflorna sedan. Döm om vår besvikelse när vi blir meddelade att VÅFFLORNA ÄR SLUT SEDAN LÄNGE!!!! Fick äta nån jävla chokladruta istället. Snyft snyft. När ska jag nu få äta våfflor? Ska stämma de jävlarna. Cafékillen försökte trösta oss med att NÄSTA ÅR ska de minsann köpa in myycket mer smet och fler järn och allt. Men det skiter väl fan jag i, då är jag inte kvar på dethär skitcampuset som inte ens har vett att hålla vad de lovar i våffelväg.

Jag vill dö nu.

MVH
Dramaqueen.

4 kommentarer:

anna sa...

jag tycker att du ska spränga dem.

Anonym sa...

jag tycker de förtjänar att stenas till döds, eller en bomb i stjärten. fy faaaaan, säger jag bara. men om det får dej att känna dej lite bätte så tjurade jag ungefär hela dagen eftersom ingen verkade vilja bjuda mej på våfflor. varför är du inte kvar i växjö nästa våffeldag? skulle du hänga i canada då?

Anonym sa...

jag fick inte heller några våfflor igår! det kan iofs bero på att jag liksom glömde bort vad det var för dag. uuh.

emma sa...

lottsytottsy, visst är det kanada som gäller nästa år. men även om jag inte skulle dit så skulle jag lämnat campus i protest mot detta våffeltrauma.

tack för ert stöd! det betyder mycket i dessa svåra tider.