söndag 3 juni 2007

bajs = world peace

Okej, klockan 12 imorgon ska uppsatsen mailas in. Det hela är lite som ett skämt. Jag har skrivit i 5 veckor och kommit fram till.... ingenting. Min slutsats är typ "det beror på. allt är en slump". Hahahah. Min lärare försökte lugna mig med att det är också en bild av verkligheten, att konstatera att det inte finns några mönster i det här sammanhanget. Ja jo, det vet jag ju. Men ändå... 5 veckor och... noll! Fyfan vad värdelös jag känner mig. Bubu.

I mitt abstract står det just nu. "Jag har skrivit en uppsats regarding bajs. Bajs is very nice. Nice is important for world peace. Therefore: Bajs = World peace" Det hade fan varit bättre om jag drivit den tesen istället för att försöka mig på nått induktivt hopkok som inte ledde till nått. Åh snyft.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men ååh, ett icke-resultat ÄR ett resultat, precis som din handledare säger. lyssna på honom för bövelen och lämna bajset åt bajsforskare!! kramar!

emma sa...

åh du är så bra isabelle! tack.