fredag 16 februari 2007

Yes Yo!

Detta är min blogg. Här ska jag skriva om allt förutom sjukdomar, för det gör jag ju redan på Alla har SARS.

Detta är min dagsfärska lista på anledningar till varför jag ligger så långt efter i skolan:

Jag läser långsamt.
Jag är dålig på ekonomi.
Jag vågar inte riktigt säga till när jag inte fattar.
Jag tror jag fattar mer än jag gör.
Jag är dålig på engelska.
Jag är trögfattad och långsam i starten.
Jag är "lite" lat.
Jag ser nog lite dåligt faktiskt.
Jag har koncentrationssvårigheter.
Det är något fel med min ämnesomsättning som gör att jag inte kan hålla koncentrationen uppe tillräckligt länge för att läsa lika långt som alla andra.
Är jag kanske ett bokstavsbarn?
Det är svårt med utvecklingsekonomi.

Så ni fattar ju att jag har det svårt!
Ja jävlar.
Välkomna till min blogg.

Inga kommentarer: