tisdag 27 januari 2009

fredagen den tjugosjunde januari tvåtusennio

klockan är 15.30. det är 0,1°C ute. jag är 26 år och 27 dagar gammal.

saker jag gjort idag:
gått upp.
tagit på mig mjuka kläder.
ätit frukost.
tagit på mig riktiga kläder.
surfat.
packa upp lite i köket.
värmer just nu lunch.

saker jag inte gjort idag:
borstat tänder och hår och allt det där.
packat upp tusen fler saker.
vikt ihop kartonger.
gått utomhus. (inte igår heller)

saker jag borde gjort idag:
hämtat ut biobiljetter till mig och andreas.
gått till arbetsförmedlingen.
gått till optiker och testat min syn.
skrivit jobbansökningar.
skrivit färdigt de jävla ändringarna på uppsatsen som jag gick upp med i augusti.
skrivit färdigt två släpande grejer för praktiken.
något produktivt.

tycker ändå att denna dagen varit bättre än senast jag skrev. jag har kläder på mig te.x. bara en sån sak.

Inga kommentarer: