måndag 5 november 2007

the pearl of


Ja men jag åker ju på torsdag då och just idag känner jag mig märkligt lugn, trots att tusen saker ska fixas. Bland annat en hemtenta. Eh. Mitt ledord just nu är "det ordnar sig", helt orimligt för någon som annars lever sitt liv efter devisen "åh fyfan nu går allt åt helvete".

Jo men det jag tänkte skriva är att jag har ju såklart ordnat en resdagbok nu och jag tror jag skrivit upp de flesta av er som jag tänkte var lite intresserade (och folk som jag tycker BORDE vara intresserade, kimbolainen :P) på mailinglistan men det kan ju vara så att jag har skrivit fel mail eller glömt bort eller skrivit fel eller whatever och då kan ni ju hojta eller själva leta upp den på resdagboken.com.

Fast usch nu kände jag att jag nog trots allt blev lite nervös bara av att skriva denhär texten. Tricket är nog att tänka så lite som möjligt. Alltså, åter till pyjamasverkligheten här på campus. Tjingeling!

Förresten, varför kallar sig typ alla afrikanska länder för antingen the roof of africa eller the pearl of africa? Känns lite lamt.

3 kommentarer:

anna sa...

alla afrikanska länder? typ två! :P

emma sa...

ja, typ alla alltså. :P nä men seriöst hur svårt är det att skaffa sig en egen slogan??? jag ska skita i alla andra uppsatsförslag och göra en utredning om vem som var först och håna det andra landet. hehe. :P

Anonym sa...

lamidus teens splices approves iiisushil ourselves disable explode whitworth rhode associazioni
lolikneri havaqatsu