onsdag 10 oktober 2007

secret gangsta

I och med facebook så har jag blivit lite nojjig och känner att internet inte alls är sådär stort och anonymt som jag känt innan. Därför har jag nu lösenordsskyddat min bilddagbok men bara fråga så får ni lösenordet, så klart! Eh, och om ni skulle märka att ni kan titta på den utan att ha fått uppge lösenord så kan ni ju gärna säga till. Inte för att det finns så mycket att titta på där ändå, men jag har faktiskt laddat upp typ fem bilder från helgen. Heh.

Peace out.

4 kommentarer:

isabelle sa...

ja facebook har verkligen satt internet i perspektiv. troligtvis ett ganska bra uppvaknande :) hur som vill jag såklart ha lösenordet!!
isabelle + snabela + svartvit.com

idaida sa...

jag med, jag med!!! ida punkt stavenow at gmail punkt com

idaida sa...

För att späda på din nojja: http://sydsvenskan.se/digitalt/article275320.ece

anna sa...

jag kan se utan lösenord, men det kanske är för att vi är vänner där?